برنامه تمرینی باشگاه بدنسازی برای لاغری

برنامه تمرینی باشگاه بدنسازی برای لاغری سریع : اکنون که در حال مطالعه این برنامه بدنسازی برای لاغری هستید، احتمالا تصمیم گرفته اید که چربی هایتان را از بین ببرید! همچنین به احتمال زیاد نمی دانید که چربی های بدن را نمی توان از بین برد و این یک غلط مصطلح است که رواج پیدا کرده است.

سلول های چربی را نمی توان از بین برد. زمانی که شما چربی های انباشته شده را در اندام خود مشاهده می کنید، در واقع سلول های چربی شما حجیم شده اند و بر تعداد آن ها افزوده نشده است. در نتیجه تنها کاری که باید بکنید، کوچک کردن اندازه این سلول های چربی توسط کاهش مصرف و سوزاندن کالری است.

همچنین برنامه بدنسازی لاغری شما باید به گونه ای طراحی شده باشد که همزمان با لاغر کردنتان، توده عضلانی شما را حفظ کرده و حتی آن ها را تقویت کند. این برنامه تمرینی قصد دارد طی ۸ هفته شما را لاغر کرده و در عین حال ماهیچه هایتان را حفظ کند.

 

برنامه تمرینی باشگاه بدنسازی برای لاغری سریع

شما می توانید با انجام این برنامه تمرینی، به خوبی چربی های اضافه را بسوزانید و به اندام دلخواه خود برسید، اما دقت داشته باشید که برای تسریع این فرایند، می توانید کارهای دیگری مانند دریافت رژیم غذایی مناسب، کاهش مصرف کاری و مصرف مکمل ها را هم انجام دهید.

برنامه باشگاه بدنسازی برای لاغری

این برنامه بدنسازی به کالری سوزی شما کمک می کند و ابعاد سلول های چربیتان را کاهش می دهد. البته شما هم برای دریافت نتیجه بهتر باید مصرف کالری را کنترل کرده و آن را کاهش دهید.

برنامه تمرینی با توجه به تیپ بدنی هر فرد متفاوته، تیپ بدنی اکتومورف (لاغر) / مزومورف ( عضلانی و بی نقص ) / اندومورف (مربعی شکل یا چاق ) و تعداد روزها و جلسات تمرین با توجه به هدف نهایی شخص از تمرین متفاوت است .

اگر پییش از این، بدنسازی کار کرده اید و مبتدی نیستید، با شروع این تمرینات بدنتان شروع به لاغری می کند. اما در صورتی که مبتدی هستید، ممکن است در هفته اول کمی دچار افزایش حجم شوید و سپس فراید لاغری آغاز شود. دلیل این تفاوت در آن است که عضلات شما آمادگی لازم را ندارند ابتدا حجم می گیرند و سپس چربی ها را از دست می دهند.

 

 

برنامه تمرینی باشگاه بدنسازی برای لاغری سریع
برنامه تمرینی باشگاه بدنسازی

در انتخاب وزنه ها دقت کنید. سعی کنید وزنه هایی را انتخاب کنید که بتوانید تمام ست های آن حرکت را به صورت کامل انجام دهید. همیشه طوری وزنه ها را انتخاب کنید که انگار هنوز چند ست باقی مانده است. البته نباید در این کار زیاده روی کنید و وزنه های خیلی سبک را بردارید! شما باید از حداکثر توانتان استفاده کنید و به اندازه کافی به خودتان فشار وارد کنید.

در این برنامه تمرینی هم مانند دیگر برنامه تمرینی ها باید هر هفته وزن وزنه ها را افزایش دهید، اما در صورتی که این کار در توانتان نبود هیچ ایرادی ندارد و کاملا طبیعی است. با توجه به اینکه با یک برنامه بدنسازی لاغری روبرو هستیم و قرار است کالری های بدنتان را کاهش دهید، ممکن است نتوانید هر هفته وزنه ها را افزایش دهید.

برنامه تمرینی باشگاه بدنسازی برای لاغری سریع

زمان استراحت بین ست ها و تعویض حرکات ۹۰ ثانیه می باشد.

هدف لاغری و چربی سوزی
سطح مبتدی تا حرفه ای
مدت اجرای برنامه ۸ هفته
تعداد روزهای تمرین در هفته ۵ روز
مناسب برای آقایان و بانوان

 

برای دریافت این برنامه تمرینی از طریق این صفحه اقدام کنید :

دریافت برنامه تمرینی بدنسازی حرفه ای 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

برنامه تمرینی باشگاه

1 دیدگاه در “برنامه تمرینی باشگاه بدنسازی برای لاغری

فقط همین یه مدل برنامه هست؟ مطالبتان مفید بود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *