بهترین برنامه تمرینی برای لاغری خانم ها و آقایان

انتخاب یک برنامه تمرینی برای لاغر شدن کار سختی است. ولی کسی که لاغر شدن برای او بسیار حیاتی است، حاضر است سنگین ترین تمرینات ورزش را انجام داده تا بلکه لاغر شود. خیلی ها به روش های اشتباهی روی می آورند.

صرفاً یک رژیم غذایی، خوردن قرص های لاغری و … هرگز لاغری شما را تضمین نمی کند. ولی ما سعی کرده ایم یک برنامه تمرینی برای لاغری را که توسط خبرگان و کارشناسان متخصص و مجرب طراحی شده است به شما معرفی کنیم. تضمین می کنیم که اگر از این برنامه استفاده کنید به اندام دلخواه خود خواهید رسید.

بهترین برنامه تمرینی برای لاغری

مقدمه ای بر برنامه تمرینی برای لاغری

داشتن برنامه تمرینی برای لاغری به تنهایی به شما کمکی نمی کند. اول این که این برنامه تمرینی باید توسط یک کارشناس با تجربۀ بدنسازی نوشته شود. ثانیاً در کنار این برنامۀ تمرینی برای لاغری، باید رژیم های غذایی مناسبی را رعایت کنید.

سوم این که برنامه تمرینی و رژیم غذایی باید در راستای چربی سوزی اجرا شود، تا در سریع ترین زمان ممکن نتیجۀ دلخواه خود را به دست آورید. لازم به ذکر است که برنامه های تمرینی لاغری را که در این مقاله مرور می کنیم برای خانم ها مناسب تر است ولی آقایان نیز می توانند از آن استفاده کنند.

همچنین این نکتۀ مهم را فراموش نکنید که هم زمان با این که وزن خود را کاهش می دهید و لاغر می شوید، باید عضلات خود را نیز تقویت کنید.

 

بهترین برنامه تمرینی برای لاغری خانم ها و آقایان
بهترین برنامه تمرینی برای لاغری خانم ها و آقایان

 

معرفی برنامه تمرینی لاغری برای بانوان

برنامه تمرینی برای لاغری، همان طور که اشاره شد باید توسط یک کارشناس بدنسازی یا تربیت بدنی نوشته شده باشد. همچنین با داشتن این برنامه تمرینی برای لاغری، باید تلاش خود را بیشتر کنید. اگر با اجرای یک برنامه تمرینی برای لاغری می خواهید وزن خود را کاهش دهید، باید گاهی اوقات تمرینات سنگین تری انجام دهید. اگر تلاشی نکنید لاغر نخواهید شد.

قبل از اجرای برنامه تمرینی برای لاغری، باید به این واقعیت واقف باشید که سوزاندن چربی های بدن، که طی مدت زمان های طولانی در اندام شما جمع شده اند، به راحتی صورت نمی گیرد.

این برنامه تمرینی برای لاغری را باید در ۵ روز از هفته انجام دهید. مثلاً از شنبه تا چهار شنبه تمرین کنید، پنج شنبه ها استراحت کرده یا کمی ورزش هوازی مانند دویدن انجام دهید و جمعه ها نیز مانند پنج شنبه ها عمل کنید. همان طور که می بینید شما به تمرین در تمام روزهای هفته دارید.

 

بهترین برنامه تمرینی برای لاغری خانم ها و آقایان
بهترین برنامه تمرینی برای لاغری خانم ها و آقایان

تردمیل جهت انجام تمرین هوازی

این برنامه تمرینی برای لاغری را حداقل به مدت شش ماه انجام دهید. سپس از مربی خود بخواهید برنامه تمرینی شما را تغییر دهد. یک نکتۀ مهم را فراموش نکنید که شما طی انجام تمرینات لاغری سعی می کنید چربی های خود را بسوزانید.

این چربی هایی که در اندام شما انباشته شده اند، حجم آن ها به مرور زمان بیشتر می شوند. این افزایش حجم چربی های به خاطر ازدیاد سلول های چربی نیست؛ بلکه سلول های چربی شما بزرگ شده اند. بنابراین کار سختی در پیش رو دارید. چرا که آب کردن سلول های چربی بزرگ سخت تر از سوزاندن سلول های چربی کوچک است.

بهترین برنامه تمرینی برای لاغری

برنامه تمرینی برای لاغری برای بعضی از افراد، به ویژه خانم ها، بسیار ضروری است. آن ها حاضر هستند هر هزینه ای متقبل شوند تا یک برنامه تمرینی برای لاغری داشته باشند. باید با اطمینان بگوییم که دیگر نگران نداشتن برنامه تمرینی برای لاغری نباشید. برنامه تمرینی که ما به شما پیشنهاد می کنیم، معجزه می کند، اگر آن را به درستی انجام دهید و به اندازۀ کافی تلاش کنید.

بهترین برنامه تمرینی برای لاغری خانم ها و آقایان
بهترین برنامه تمرینی برای لاغری خانم ها و آقایان

بهترین برنامه تمرینی برای لاغری

 

این برنامه تمرینی برای لاغری، حرفه ای ترین برنامه ای است که می توانید از آن استفاده کنید و از شر چربی های خود خلاص شوید. این برنامه تمرینی برای لاغری، یک برنامه بدنسازی است که اگر نگوییم موثر ترین، ولی یکی از موثر ترین برنامه های تمرینی برای لاغری است و شما را به هدف تان می رساند.

عده ای بر این باور هستند که چربی های بدن را نمی توان از بین برد که یک نظریۀ اشتباه می باشد.

این برنامه بدنسازی برای لاغری طوری طراحی شده است که هم زمان با این که شما را طی هشت هفته لاغر می کند و چربی های شما را می سوزاند، به حفظ و تقویت عضلات شما نیز کمک می کند.

با انجام این برنامه تمرینی برای لاغری، به اندام دلخواه خود می رسید و برای این که بهتر و سریع تر نتیجه بگیرید، می توانید رژیم غذایی خود را اجرا کرده، مصرف کالری را کاهش دهید و استفاده از مکمل ها را به حداقل مقدار ممکن برسانید.

 

بهترین برنامه تمرینی برای لاغری خانم ها و آقایان
بهترین برنامه تمرینی برای لاغری خانم ها و آقایان

 

برنامه تمرینی برای لاغری، با کمک به سوزاندن کالری شما، به شما کمک می کند اندازۀ سلول های چربی اندام خود را طی هشت هفته به حداقل برسانید. این برنامه تمرینی در پنج روز هفته انجام می شود.

چهار روز را به اندام فوقانی و اندام تحتانی اختصاص می دهید و یک روز کل بدن خود را تمرین می دهید. اگر تازه کار نیستید و قبلاً بدنسازی را تجربه کرده اید، با شروع تمرینات این برنامه تمرینی برای لاغری، بلافاصله بدن شما شروع به لاغر شدن می کند. ولی اگر تازه کار و مبتدی هستید، ممکن است در هفتۀ اول برعکس دچار افزایش حجم اندام خود شوید.

ولی نگران نباشید. این روال طبیعی است. بعد از یک هفته پروسۀ لاغری شروع می شود. علت این تفاوت در این است که عضلات شما، که مبتدی هستید، آمادگی لاغر شدن را نداشته، ابتدا حجم می گیرند، سپس شروع به سوزاندن چربی ها می کنند.

بهترین برنامه تمرینی برای لاغری خانم ها و آقایان
بهترین برنامه تمرینی برای لاغری خانم ها و آقایان

در این برنامه تمرینی برای لاغری، وزنه ها را طوری انتخاب کنید که بتوانید تمام ست های آن حرکت را کامل انجام دهید. طوری وزنه ها را انتخاب کنید که گویی هنوز چندین ست مانده است. ولی مراقب باشید زیاده روی نکنید و وزنه های بسیار سبک را انتخاب نکنید. در این برنامه تمرینی برای لاغری، باید هر هفته وزنه ها را افزایش دهید. اگر متوجه شدید که در توان شما نیست، وزنه ها را سبک نکنید. به یاد داشته باشید شما در حال طی کردن یک پروسۀ لاغری هستید. بنابراین هر هفته وزن وزنه ها را افزایش دهید.

لازم به ذکر است این برنامه تمرینی هم برای آقایان و هم برای خانم ها مناسب است.

برنامه شنبه :

  1. زیر بغل اره ای تک دست، ۴ ست ۶-۸ تایی
  2. بالا سینه دمبل، ۳ ست ۸-۱۲ تایی
  3. زیر بغل سیم کش دست باز، ۳ ست ۸-۱۲ تایی
  4. نشر از طرفین سیم کش، ۳ ست ۸-۱۲ تایی
  5. جلوبازو دمبل شیب دار، ۳ ست ۱۲-۱۵ تایی
  6. فرنچ پرس، ۳ ست ۱۲-۱۵ تایی

یکشنبه :

  1. اسکوات پا، ۴ ست ۶-۸ تایی
  2. لانج دمبل، ۳ ست ۶-۸ تایی
  3. هیپ تراست، ۳ ست ۸-۱۲ تایی
  4. پشت ران ماشین، ۳ ست ۱۲-۱۵ تایی
  5. ساق پا نشسته با دستگاه، ۵ ست ۱۵-۲۰ تایی

دوشنبه :

  1. بارفیکس، ۴ ست ۶-۸ تایی
  2. پرس زیر سینه ماشین، ۳ ست ۸-۱۲ تایی
  3. زیر بغل قایق، ۳ ست ۶-۸ تایی
  4. پرس سرشانه دمبل نشسته، ۳ ست ۸-۱۲ تایی
  5. جلو بازو لاری، ۳ ست ۱۲-۱۵ تایی
  6. اسکال کراشر میله خم، ۳ ست ۱۲-۱۵ تایی

سه شنبه :

  1. هاگ اسکوات پا، ۳ ست ۶-۸ تایی
  2. جلو ران دستگاه، ۳ ست ۸-۱۲ تایی
  3. دد لیفت رومانیایی با دمبل، ۳ ست ۶-۸ تایی
  4. پشت ران دستگاه نشسته، ۳ ست ۸-۱۲ تایی
  5. ساق پا نشسته با ماشین، ۵ ست ۱۵-۲۰ تایی

پنجشنبه :

  1. دد لیفت هالتر هکس، ۴ ست ۶-۸ تایی
  2. دیپ سینه، ۴ ست ۸-۱۲ تایی
  3. زیربغل سیم کش، ۴ ست ۸-۱۲ تایی
  4. زیر بغل قایقی، ۳ ست ۸-۱۲ تایی
  5. جلو بازو سیم کش، ۳ ست ۱۲-۱۵ تایی

 

» برای دریافت برنامه تمرینی تخصصی تر و بهمراه مشاوره مربی بدنسازی از طریق این لینک اقدام کنید :

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

1 دیدگاه در “بهترین برنامه تمرینی برای لاغری خانم ها و آقایان

با سلام ، لطفا برنامه های تمرینی رشته ورزشی والیبال را اگه میشه بزارید توی سایت . ممنون از سایت خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *