بدست آوردن سیکس پک در سریع ترین زمان + فیلم

سریع ترین راه برای بدن شش تیکه

سیکس پک اصطلاحی است که برای توصیف شاهکاربرتر تناسب اندام استفاده میشود که در ناحیه شکم مشاهده میشود.داشتن این چنین عضلات مستلزم فداکاری و سخت کوشی بسیاری است به ویژه زمانی که میخواهید به این فرایند سرعت بدهید.سریع ترین راه برای رسیدن به این نوع تناسب اندام شامل تمرین هایی است که صرفا بدون گرفتن اب بدن باشند.


ماهیچه های شکمی از قسمت فوقانی شکم،پایین شکم و مورب تشکیل شد که در طرفین دنده هستند؛به اعتقاد غلط این نوع تناسب اندام غیر معمول است و فقط با کاهش وزن شخص پدیدار می شود اما در واقع شکم شش تکه فقط با تمرین های ورزشی مناسب خود شکل میگیرد وبسته به زاویه شما تاکید بیشتری روی مناطق خاص میکند.

 

 

Related image

بدست آوردن سیکس پک ، فواید :

بدن شش تکه داشتن نه تنها از نظر زیبایی شناختی خوشایند به نظر میرسد،بلکه میتواند مزایای دیگری را نیز به شما اراِئه دهد.تقویت عضلات شکم سلامتی کمر شما(صاف نشستن،قوز نکردن،جلوگیری از کمر درد) رابهبود میبخشد و اگر ورزشکار باشید میتواند عملکرد شما را نیز درزمین مسابقه به طور چشم گیری بالا برد.

بدست آوردن سیکس پک ، رژیم غذایی :

برای اینکه سریع به تناسب ایده ال خود برسید باید تغییرات اساسی در رژیم خود انجام دهید.به منظور اینکار غذاهای با چربی وکالری بسیار حذف میشوند مانند:انواع فست فود ها،غداهای سرخ شده،گوشت های فراوری شده و کربوهیدرات ها.انها نه تنها بمب هایی از کالری دارند بلکه ارزش غذایی پایینی نیز دارند.غذاهایی در عوض باید مصرف شوند که سرشار از مواد مغذی بوده و منبع متراکمی از پروتئین و چربی های سالم اند.همانند:میوه ها،سبزیجات،گوشت بدون چربی،لبنیات کم چرب،ماهی،غلات وانواع اجیل ها و مغز ها.

 

Related image

 

بدست آوردن سیکس پک ، وعده های غذایی :

به منظور افزایش متابولیسم وکنترل اشتهای فرد،وعده های غذایی کوچک و متعادل باید هر دویا سه ساعت در طول روز میل شوند.برای مثال یک روز خود را با صبحانه مفصل اغاز کنید سپس ساندویچی کوچک با نان سبوس دارمیل کنید برای میان وعده هم کلوچه با میوه های مخلوط شده و وعده بعدی نیز سالاد ماهی با پنیر کم چرب و …

 

Related image

 

بدست آوردن سیکس پک ، تمرینات هوازی:

برای سیکس پک باید چربی های جلوی شکم سوزانده شوند به همین علت تمرینات هوازی که باید حداقل ۴۵ تا ۶۰ دقیقه، ۳تا ۴ روز در هفته با شدت زیاد انجام شود.نمونه هایی از این چنین تمرین ها عبارت اند از:دویدن،دوچرخه سواری،شنا،قایقرانی و طناب زدن.

بدست آوردن سیک پک ، تمرینات تقویتی:

تمرینات اثر اصلی روی تناسب شما میگذارند شما باید تمریناتی منظم را انجام دهید که به عنوان تثبیت کننده عمل کنند و باعث شوند آب بیشتری جذب کنید. این کار میتواند سختی زیادی را به شما متحمل شود وسریع تر به بدن شش تکه دست پیدا کنید.

تمرینات بدن شامل: اسکات،کشش و نگه داشتن هالتراز زمین و نگه داشتن ان به مدت چند ثانیه است. تمرینات باید حداکثر فیبرعضلانی را جذب کند. ورزش هایی که میتواند این کار را انجام دهد عبارت اند از: حرکت دوچرخه ،بالا امدن زانودر شکم،کشش شکم، توجه کنید که تمرین بعدی هر عضله باید با ۴۸ ساعت فاصله انجام شود. هر تمرین باید در ۴ تا ۶ ست ۱۸ تا ۲۰ تایی انجام شود.

 

Image result for ‫سیکس پک‬‎

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

برنامه تمرینی باشگاه

2 دیدگاه در “بدست آوردن سیکس پک در سریع ترین زمان + فیلم

سلام خسته نباشید ، برنامه تمرینی برای بدست آوردن سیکس پک میخواستم ؟

با سلام از طریق این لینک اقدام کنید :
برنامه تمرینی بدنسازی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *