افزایش متابولیسم بدن با میان وعده سالم

افزایش متابولیسم بدن با میان وعده سالم

زمانی که ما گرسنه می شویم, ناخودآگاه به سمت غذاهای ناسالم می رویم, که این خوراکی ها متابولیسم بدن را کاهش می دهند و باعث اضافه وزن و چاقی می شوند. اما اگر در زمان گرسنگی میان وعده های سالم مانند آجیل ها, میوه ها و سبزیجات را که سرشار از مواد مغذی هستند انتخاب کنید, این میان وعده ها باعث افزایش سوخت و ساز بدنتان می شوند.

 

افزایش متابولیسم بدن با میان وعده سالم
افزایش متابولیسم بدن با میان وعده سالم

 

آیا میان وعده سالم  متابولیسم بدن شما را افزایش می دهد؟

شواهد علمی مختلفی وجود دارد, در مورد این که  میان وعده ها به هضم وسوخت وساز بدن کمک میکنند. آنچه واضح است این است که وقتی افراد واقعا گرسنه می شوند, غذاهای ناسالم تری را انتخاب می کنند, سریعتر و زیاد غذا میخورند.

بنابراین یکی از بهترین فواید میان وعده سالم این است که اجازه نمی دهد شما غذاهای ناسالم بخورید و یا سریع و زیاد غذا بخورید. خوردن یک میان وعده سالم هنگامی که گرسنه می شوید, مانع از انتخاب غذاهای های ناسالم می شود.

 

افزایش متابولیسم بدن با میان وعده سالم
میان وعده سالم

 

یک میان وعده سالم چیست؟ آیا باید کم چربی باشد؟

مهمتر از کم چربی بودن انتخاب غذاهایی با چربیهای سالم است. پروتئین, فیبر و چربی ها در طولانی و ثابت نگه داشتن سطح انرژی بدن به شما کمک می کنند. یک انتخاب مناسب برای میان وعده سالم, انتخاب غذاهایی است که یک یا چند مواد مغذی را برای بدن تامین می کند. خوراکی هایی مانند, آجیل , لبنیات و غلات کامل میتوانند یک میان وعده سالم برای شما باشند.

 

میان وعده کم چرب
میان وعده کم چرب

 

پیشنهاد شما برای انتخاب یک میان وعده سالم برای خانم های فعال چیست؟

به عنوان یک تاجر زن,  یک فرد علاقمند به تفریح, دونده و کسی که یوگا کار می کند, و به عنوان یک زن فعال, در اینجا برخی از میان وعده های مورد علاقه من قرار گرفته است: ماست ساده و انواع توت ها, کیک گندم سیاه با کره بادام, که درآن سیب خرد شده قرار دارد, و سبزیجات خام آغشته به حبوبات.

 

افزایش متابولیسم بدن با میان وعده سالم

 

منابع: besthealthmag

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

برنامه تمرینی باشگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *