تمرینات باشگاه برای بزرگ کردن باسن

تمرینات باشگاه برای بزرگ کردن باسن

بزرگ کردن باسن برای عده ای تبدیل به یک هدف یا آرزو شده است. بی دلیل نیز نیست. چراکه همه دوست دارند اندام متناسبی داشته باشند. از این رو داشتن یک باسن استخوانی ممکن است باعث احساس شرم در برخی افراد شود.

ولی اصلاً جای نگرانی نیست. ما فقط با هدف کمک به شما چند حرکت بدنسازی را به شما معرفی می کنیم که بیشترین تأثیر را روی بزرگ شدن ماهیچه های باسن دارند. آن چه شما باید انجام دهید، تلاش و کوشش و انجام صحیح این حرکات است. به شما تضمین می دهیم که به خواستۀ خود خواهید رسید.

 

 

مقدمه ای بر تمرینات باشگاه

 

مقدمه ای بر تمرینات باشگاه برای بزرگ کردن باسن

بزرگ کردن باسن یکی از دغدغه هایی است که برخی از افراد دارند. کسانی که باسن بسیار کوچک و استخوانی دارند و از این بابت ناراحت هستند. طبیعی هم هست، چرا که همه دوست دارند تناسب اندام داشته باشند. برای بزرگ کردن باسن راه های زیادی وجود دارد.

ولی ما قصد داریم به تمرینات باشگاه بدنسازی بپردازیم. اصلاً نگران نباشید! ما اینجا هستیم تا با معرفی موثر ترین تمرینات باشگاهی به شما کمک کنیم تا به خواستۀ خود برسید.

 

تمرین برای بزرگ کردن باسن بانوان
تمرین برای بزرگ کردن باسن بانوان

تمرینات باشگاه برای بزرگ کردن باسن

تمریناتی که منجر به بزرگ تر شدن باسن در یک باشگاه بدنسازی می شوند عبارت هستند از:

اسکات، دانکی کیک، دد لیفت و لانژ با دمبل

البته برای بزرگ کردن باسن تمرینات دیگری نیز وجود دارد. ولی این چهار حرکت در یک باشگاه بدنسازی، موثر ترین و ثمربخش ترین حرکات باشگاهی می باشند. از میان تمامی حرکات ورزشی و تمرینات باشگاهی چند تمرین را برای بزرگ کردن باسن انتخاب کرده ایم که برای کسانی که آن ها به طرز صحیح، به صورت مستمر و با تلاش خود آن ها را انجام داده اند، ۱۰۰ درصد طی ۶ الی ۷ ماه به آن چه که خواستند رسیده اند. پس آماده باشید تا به نتیجۀ مطلوب خود دست یابید.

 

تمرینات باشگاه برای بزرگ کردن باسن

 

بزرگ کردن باسن مزایای زیادی دارد که مهم ترین آن ها این است که شما به تناسب اندامی که خواهان آن هستید خواهید رسید. از طرفی دیگر نیازی به عمل های جراحی و تزریق چربی با عواقب آن نیست. با تمرینات باشگاهی که به شما معرفی می کنیم، می توانید برای همیشه نگرانی بابت کوچک بودن باسن خود را فراموش کنید.

 

این تمرینات باشگاه، کاملاً علمی بوده و بر روی بسیاری از افراد، مرد یا زن، امتحان شده است. باید این نوید را به شما بدهیم که همۀ آن ها به آن چه می خواستند رسیدند و توانستند طی یک دورۀ ۶ ماهه باسن خود را بزرگ کنند. بنابراین، بزرگ کردن باسن نه تنها غیر ممکن نیست، بلکه با انجام این تمرینات باشگاه کاملاً تضمینی نیز می باشد.

 

اسکات دختر

تمرینات باشگاه برای بزرگ کردن باسن

۱-حرکت اسکات پا

یکی از موثرترین تمرینات باشگاه بدنسازی برای بزرگ کردن باسن، حرکت اسکات پا می باشد. این حرکت به شکل های مختلفی انجام می شود که هر کدام روی ماهیچه خاصی از باسن شما تأثیر بیشتری می گذارد. ولی به طور کلی تمام روش های تمرین اسکات پا منجر به بزرگ شدن باسن، علاوه بر بزرگ شدن ماهیچه های پا می شود.

نکتۀ مهمی که نباید فراموش کنید، انجام صحیح این حرکت می باشد. اگر این حرکت را به درستی انجام ندهید، تنها کاری که انجام داده اید، هدر دادن انرژی خود می باشد. انجام صحیح این حرکت به این صورت است که هنگام نشستن، کمر شما باید کاملاً صاف باشد، باسن خود را کمی به عقب داده و تا جایی که می توانید به سمت پایین بنشینید و به همان شکل بلند شوید. پس فراموش نکنید اسکات پا، موثرترین حرکت برای بزرگ کردن باسن است.

 

تمرینات باشگاه برای بزرگ کردن باسن

 

۲-حرکت دد لیفت

حرکت دد لیفت برای تقویت عضله های باسن و پشت ران شما می باشد. رایج ترین تمرین این حرکت که به افزایش حجم و در نتیجه بزرگ شدن باسن منجر می شود، انجام ۳ ست ۱۰ تایی می باشد.

 

حرکت اسکات پا برای بزرگ کردن باسن

روش صحیح انجام این حرکت :

  • روی کف پا ایستاده، خم شوید و هالتر را بگیرید.
  • بالاتنۀ خود را با وزنه ای که در دست های شماست بالا آورده و دوباره به حالت ایستاده بایستید.
  • میلۀ هالتر را دوباره روی زمین قرار داده و حرکت را تکرار کنید.

 

حرکت اسکات پا برای بزرگ کردن باسن
حرکت اسکات پا برای بزرگ کردن باسن

 

تمرینات باشگاه به همین سادگی نیست. باید حتماً این حرکت را انجام دهید تا متوجه شوید که برای به دست آوردن هر چیزی باید تلاش کنید. مهم ترین نکتۀ این حرکت این است که در طی انجام این حرکت کمر خود را صاف و حتی تا حدودی قوس داده و باسن خود را کمی به عقب بدهید.

 

۳-لانژ با دمبل

این حرکت از تمرینات باشگاهی، نه تنها ماهیچه های باسن را بزرگ می کند، بلکه ماهیچه های داخلی ران پا را تحت تأثیر قرار می دهد. انجام صحیح این حرکت نه فقط به بزرگ کردن باسن منجر می شود، بلکه پایین تنۀ شما را بسیار قوی می سازد. روش صحیح انجام این حرکت :

 

  • در حالت ایستاده، پاهای خود را جفت کرده و دمبل ها را با دو دست نگه دارید.
  • پای چپ خود به جلو پرتاب کنید و همزمان پای راست خود را به اندازه ای خم کنید که کف زمین را لمس کند یا به اندازۀ یک بند انگشت تا زمین فاصله داشته باشد.
  • همان طور که دمبل را با دست نگه داشته اید، بالا تنۀ خود را به حالت کشیده درآورید.
  • به مدت زمان ۳۰ الی ۴۰ ثانیه در همین حالت بمانید و همان حرکت را با پای راست خود تکرار کنید.
  • مدت زمان استاندارد انجام این حرکت ۴ الی ۵ دقیقه می باشد. اگر احساس کردید این حرکت برای شما ساده است، وزن وزنه ها را زیاد کنید.

 

حرکت دد لیفت

انجام این حرکت برای بزرگ کردن باسن، تأثیر فوق العاده ای بر روی حجم باسن خواهد داشت.

۴-حرکت ضربه دانکی

بزرگ کردن باسن با انجام این حرکت به همراه سه حرکت قبلی تضمین خواهد شد. این حرکت، یک حرکت ایروبیک است که جهت فرم دهی به لگن و پایین تنه بسیار مفید است. برای انجام این حرکت نیازی به وزنه ندارید. این حرکت ماهیچه های باسن را تقویت می کند. بنابراین یکی از بهترین حرکات برای بزرگ کردن باسن شناخته می شود. باید تأکید کنیم که این حرکت نیز باید به طور صحیح انجام شود. این حرکت دارای ۵ نوع مختلف می باشد :

 

  • پایه
  • دیواری
  • با دمبل
  • ران راست
  • با توپ تعادل

 

تمرینات باشگاه برای بزرگ کردن باسن

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

برنامه تمرینی باشگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *