چربی سوزی در خواب با خوردن این خوراکی ها در شب

چربی سوزی در خواب با خوردن این خوراکی ها در شب

امروزه با افزایش روز افزون غذاهای آماده و تنقلات پر کربوهیدرات و پر چربی مردم خیلی سریع دچار اضافه وزن و چاقی می شوند. اما با رعایت کردن یک سری موارد می توانید در خواب چربی بسوزانید و سریعتر به تناسب اندام برسید. در اینجا چند مواد خوراکی معرفی شده است که باعث چربی سوزی در خواب می شوند.

 

افزون غذاهای آماده و تنقلات

 

 

این برنامه برای شما و کسانی که درست قبل از خواب تنقلات می خورند مناسب است.

توصیه های کلی برای چربی سوزی :

همه ما می دانیم که به طور منظم غذا خوردن در شب می تواند منجر به افزایش وزن شود و روند چربی سوزی را مختل کند.این به ویژه در مورد میان وعده هایی که حاوی کربوهیدرات و نشاسته های تصفیه شده هستند صادق هست, مانند نان, برنج, چیپس سیب زمینی, بیسکوییت هایی که فیبر کم و قند زیادی دارند.

 

چربی سوزی در خواب با خوردن این خوراکی ها در شب

 

مطمئنا این غذاها سریع جذب بدن می شوند و تبدیل به انرژی می شوند, اما اگر از انرژی تبدیل شده آنها استفاده نکنید, در عوض , کالری ها تبدیل به چربی شده و در بدن ذخیره می شوند که بعد از این چربی سوزی اتفاق نمی افتد.

و باید نگران خط کمر خود باشید. با این وجود کارشناسان می گویند, بهتر است که گرسنه به رختخواب نروید. پس از خاموش کردن چراغها, شکم شما شروع به سر و صدا کردن می کند. در این زمان بهتر است که یک میان وعده کم کربوهیدرات و پر پروتئین میل کنید تا عمل چربی سوزی اتفاق بیفتد.

 

چربی سوزی با رژیم غذایی

 

اگر بسیار گرسنه هستید این خوراکی ها می توانند انتخاب خوبی برای چربی سوزی در خواب باشند:

پنیر رشته ای موزارلا, کمتر از ۱۰۰ کالری در هر تکه.این میان وعده کوچک اما پر قدرت شامل ۶ گرم پروتئین, ۱ گرم کربوهیدرات و مواد مغذی دیگر مانند کلسیم و ویتامین D  است, که باعث چربی سوزی در خواب می شود. به دلیل اینکه این مواد به صورت وعده ای بسته بندی شده است.

 

چربی سوزی

 

دیگر نگران پرخوری نباشید. اما برای افرادی که دچار عدم تحمل لاکتوز هستند ( یا افرادی که به لبنیات علاقه ندارند ) یک مشت کوچک آجیل مانند بادام و گردو نیز این مواد مغذی را تأمین می کند, اگرچه هر دو نوع آجیل دارای چربی و کالری بالایی هستند, اما آنها دارای پروتئین زیاد, ویتامین E , سلنیوم, منیزیم و سایر مواد مغذی سالم هستند که باعث چربی سوزی در خواب می شوند.

 

 

منبع : besthealthmag

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *