۸ میان وعده مناسب برای پیاده روی

۸ میان وعده مناسب برای پیاده روی

 

پیاده روی یک ورزش ارزان و محبوب است. در فصل بهار که هوا معتدل است مردم برای پیاده روی به کوه و جنگل می روند تا هم پیاده روی کنند و هم از مناظر لذت ببرند. برای یک پیاده روی طولانی باید میان وعده ای سالم همراه داشته باشیم.

تا برای ادامه راه انرژی داشته باشیم. در این مقاله چند میان وعده مناسب پیاده روی معرفی شده است تا بتوانید به راحتی آن را در کوله پشتی خود حمل کنید.

 

 

میان وعده مناسب پیاده روی
میان وعده مناسب پیاده روی

 

۸ ایده ی میان وعده مناسب پیاده روی برای حفظ انرژی شما در طول راه

تنقلات از قبل بسته بندی شده را فراموش کنید! ما شما را با چند میان وعده مناسب پیاده روی  آشنا می کنیم که به راحتی می توانید آنها را در کوله پشتی خود حمل کنید.

در پیاده روی غذای سالم بخورید

با گرم شدن هوا, پیاده روی یک روش جالب برای لذت بردن از بهار است.  اما وسوسه نشوید که میان وعده های ناسالم را در کوله پشتی خود قرار دهید. با پیاده روی و خوردن میان وعده های سالم کالری بسوزانید.

میان وعده مناسب پیاده روی:  توپ قدرت بادام زمینی

به جای خرید تنقلات بسته بندی شده ی گران و شیرین, این توپ های خانگی بادام زمینی را امتحان کنید. این توپ ها طعم عالی دارند. می توانید این توپ ها را بدون اینکه خرد شوند با خود حمل کنید.

وقتی خودتان این توپ ها را در خانه تهیه می کنید بسیار ارزان تر هستند.

میان وعده مناسب پیاده روی: مخلوط گردو با انواع آجیل

این مخلوط گردو سرشار از اسید های چرب امگا ۳ و سایر مواد مغذی است که برای سلامت قلب بسیار مناسب است. همچنین می تواند یک میان وعده مناسب با انرژی بالا برای بعدازظهر شما باشد.

 میان وعده مناسب پیاده روی : مخلوط آجیل با ادویه هندی

این مخلوط آجیل با ادویه هندی, مناسب پیاده روی است. این مخلوط ساده آجیل ها میان وعده مناسب و موردعلاقه شما است که با خمیر ادویه کاری پوشانده شده اند.

میان وعده مناسب پیاده روی: بادام بو داده با دارچین و افرا

این بادام های بو داده, طعم دار با شربت افرا و دارچین تند, سریع و آسان آماده می شوند و طعم خوشمزه ای دارند.

 

میان وعده مناسب پیاده روی: شکلات انرژی زای زنجبیل و گلابی

شکلات انرژی زای زنجبیل و گلابی با طعم و مزه عالی و رایحه دلپذیر زنجبیل , دارای مواد مغذی زیادی هستند. زنجبیل به مبارزه با التهاب و بهبود زخم کمک می کند.

میان وعده مناسب پیاده روی: مخلوط بادام و نخود

بادام و نخودهایی که با سبزیجات و میوه های خشک طعم دار شده اند, یک میان وعده مقوی است که به شما کمک می کند تا شکمتان  پر شود, تا انرژی برای ادامه راه داشته باشید.

میان وعده مناسب پیاده روی: گرانولا

گرانولا خانگی یک میان وعده خوشمزه و سریع است. این ترکیب که با آجیل , دانه ها و انواع توت ها طعم دار شده است را حتما امتحان کنید. این ترکیب باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

میان وعده مناسب پیاده روی: گردوهای پوشیده شده با شکلات مخصوص مایان

به این ترکیب ساده و طعم دار,  فلفل تند “کاین” را اضافه کنید. این گردوهای روکش دار شکلاتی, میان وعده مناسب  پیاده روی هستند.

 

 

منبع: besthealthmag

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *