چند روش آسان را برای چربی سوزی بدن

چند روش آسان را برای چربی سوزی بدن

چربی سوزی ، در اولین گام توصیه من به شما این می باشد که به هیچ وجه طرف رژیم های سخت و دشوار برای فرایند چربی سوزی نروید زیرا علاوه بر اینکه اصولی نیستند بلکه ضرر های جبران ناپذیری بر بدن می گذارند که بعد از این رژیم های نامناسب خواهید گفت که کاش این رژیم را استفاده نمی کردم

 

چربی سوزی، در اولین گام توصیه من به شما این می باشد که به هیچ وجه طرف رژیم های سخت و دشوار برای فرایند چربی سوزی نروید زیرا علاوه بر اینکه اصولی نیستند بلکه ضرر های جبران ناپذیری بر بدن می گذارند که بعد از این رژیم های نامناسب خواهید گفت که کاش این رژیم را استفاده نمی کردم. حال ما در اینجا شما را در چربی سوزی راهنمایی خواهیم کرد و توصیه ما به شما این است که برای چربی سوزی آسان تر با تیم تخصصی ما که همگی متخصصان تغذیه می باشند ارتباط برقرار نمایید.

چند روش آسان را برای چربی سوزی بدن : ما در این مقاله روشی آسان را برای چربی سوزی بدن به شما خواهیم آموخت :

همانطور که گفتیم اگر شما قصد چربی سوزی دارید باید به کلی رژیم ها را به کنار بگذارید زیرا بعدا بزرگترین اشتباه زندگیتان خواهد بود زیرا اصولی نیستند و بر اساس بدن هر فرد طراحی نشده اند.

کاهش وزن و چربی سوز نیز با هم تفاوت زیادی دارند اما افرادی از این قضیه بی خبر می باشند. کاهش وزن به معنی کاهش و از دست دادن ماهیچه، آب بدن و چربی می باشد اما در چربی سوزی از بین بردن چربی ها هدف می باشد و قصد آن از بین بردن ماهیچه ها و از دست دادن آب بدن نمی باشد و تفاوت زیادی با کاهش وزن دارد. در چربی سوزی متابولیسم بدن و ماهیچه ها حفظ می شوند و برای حفظ آنها نیاز به کالری می باشد.

حال باید چه کار کنیم ؟؟ استفاده از برنامه چربی سوزی بهترین راه حل می باشد که باید در کنار آن عادت ها و میزان فعالیت خود را نیز تغییر دهید.

 

چند روش آسان را برای چربی سوزی بدن :

 

پس در این برنامه شما باید در کنار این اصول رفتار ها و عادت های غذا خوردن و پرخوری خود و غذا هایی که می خورید را تغییر دهید و فعالیت خود را اگر چه کم بوده افزایش دهید .در این برنامه مهم ترین عامل نیز همین موضوع می باشد.

مصرف پروتئین و ویتامین، کربوهیدرات به مقدار مناسب و متوسط و مصرف چربی به مقدار بسیار کم شما را در مسیر زندگی سالم و رسیدن به هدفتان کمک خواهد کرد. می توان برای شروع سه وعده غذایی سنگین را به ۵ یا ۶ وعده سبک و کوچک با میزان پروتئین بالا و چربی کم تقسیم کرد که تاثیر گذاری بسیار بالایی دارد و به شما در تغییر و عادت کردن به وضع موجود نیز کمک خواهد کرد.

شما نیز میتوانید بر فعالیت ها و تمرینات ورزشی خود بیافزایید  زیرا که چربی سوزی ربطی به کالری های ورودی و خروجی ندارد و نکته مهم و اصلی در چربی سوزی این است که باید کالری های ورودی از طریق فعالیت های ورزشی و فیزیکی سوزانده شده و به ماهیچه و بافت تبدیل شوند.

چربی سوزی

 

چند روش آسان را برای چربی سوزی بدن
چند روش آسان را برای چربی سوزی بدن

 

ما غذا را به منظور طعم آن استفاده نمی کنیم اما عده ای نیز  هستند که صرفا به طعم و مزه غذا اهمیت می دهند و هیچگونه اهمیتی را برای کالری و همچنین مضرات و فواید آن قائل نیستند

عدم اطلاع از مواد مصرف شده باعث افزایش وزن می شود و همچنین می توان گفت صنایعی که این محصولات را تولید می کنند به نا مناسبی آنها توجه ای ندارند و تغییری نیز در آن ها ایجاد نکرده اند ، ما نیز با مصرف این محصولات دچار اضافه وزن می شویم و نیازمند فرایند چربی سوزی خواهیم بود.

پس شما نباید مواد غذایی و محصولات را  از روی طعم و مزه آنها انتخاب کنید بلکه باید به ارزش غذایی آنها توجه کرده و آن ها را مهم تلقی کنید تا دیگر نیازی به رژیم و چربی سوزی نداشته باشید.

پس باید به یاد داشت که در فرایند چربی سوزی نیز نباید هر غذایی را مصرف کرد زیرا در غیر این صورت عملیات چربی سوزی بیهوده خواهد بود و عملیات چربی سوزی  با شکست مواجه می شود.

در هنگام چربی سوزی باید به همان مقدار یا بیشتر کالری وارد بدن شود تا چربی و انرژی وارد شده این قدرت را فراهم کند که علاوه بر سوزاندن انرژی، چربی سوزی نیز انجام شود.

در چربی سوزی به صورت حرفه ای باید از غذا های با پروتئین بالا و  همچنین مقادیر زیاد انرژی به همراه ارزش غذایی بالا و چربی بسیار کم استفاده نمود تا به هدف خود از چربی سوزی برسید.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *