برنامه تمرینی عضله سازی و افزایش حجم

برنامه تمرینی عضله سازی و افزایش حجم

عضله سازی و افزایش حجم بدن آرزوی هر ورزشکار می باشد و برای رسیدن به این آرزوی خود کار های گوناگونی انجام می دهد و متد های جدید استفاده می کند تا این فرایند عضله سازی و افزایش حجم زود تر شکل بگیرد.

بدنسازی علاوه بر عضله سازی فواید بالایی دارد که به بدن انسان کمک های فراوانی می کند که در مورد آن نیز سخن خواهیم گفت و به آن اشاره خواهیم کرد. یکی از برنامه های مفید در بدن سازی که بیشتر مربیان آن را برای ورزشکاران می نویسند و نیاز به تخصص بالا دارد (همچنین باید به وزن و هیکل ورزشکار نیز توجه شود) برنامه پنج در پنج می باشد که این برنامه را نمیتوان خودسرانه و بدون برنامه دقیق انجام داد.

 

Image result for ‫برنامه تمرینی عضله سازی و افزایش حجم‬‎

 

همچنین برای افرادی که این برنامه سنگین با بدن آنها سازگاری ندارد برنامه های دیگری نیز وجود دارد که توسط مربیان توصیه می شود.

مربیان ما با توجه به قد، وزن و هدف از آمدن شما به بدنسازی برنامه حرفه ای و تخصصی ای را به شما خواهند داد که می توان گفت فایده آن این است که مخصوص شما طراحی شده است و فقط به بدن شما سازگاری دارد و نکته قابل توجه در مربیان متخصص ما نیز این می باشد. مربیان ما به شما در برنامه خواهند گفت که چه ورزشی برای عضله سازی و افزایش حجم توده داخلی بدنی مفید می‌‌ باشد و مفید ترین برنامه برای کسانی که قصد عضله سازی دارند برنامه پنج در پنج مخصوص خود فرد می باشد.

برنامه عضله سازی پنج در پنج چیست؟

 

این برنامه مخصوص عضله سازی برای ورزشکاران و افرادی که قصد افزایش حجم بدن خود را دارند مفید می باشد این برنامه به شکلی انجام می شود که هم قسمت پایینی بدن، هم قسمت وسطی بدن و فوقانی بدن را درگیر خود می کند و فرایند عضله سازی را در آنها انجام می دهد.

در برنامه عضله سازی پنج در پنج هر کدام از تمرین ها بر اساس نظر مربی و برنامه به تعداد ۵ ست و ۵ تکرار انجام می دهیم تا حالا و ست های زیاد نه موجب سوختن بدن شود نا مانع عضله سازی بدن شود سپس پس از اتمام تمرینات مربی نیز می توانید با توصیه مربی و برنامه عضله سازی خود تمرینات دیگری را انجام دهید.

 

مزایای برنامه عضله سازی پنج در پنج چیست و در چه صورتی به این مزایا خواهیم رسید؟

 

بزرگترین مزایای این ورزش عضله سازی و افزایش تناوب و قدرت بدنی می باشد که این بر اساس فیبر های بدن شکل می گیرد و این برنامه عضله سازی بر روی آنها تاثیر می گذارد.این برنامه عضله سازی باعث آزاد شدن تستسترون از بدن می شود و در نهایت منجر به ایجاد عضله و توده بدنی و افزایش حجم خواهد شد.

 

بسیاری از ورزشکاران بزرگ که از این برنامه عضله سازی استفاده کرده اند گفته اند که در هنگام این برنامه و رعایت تغذیه توصیه شده توسط مربی باعث افزایش اشتهای آنها شده است و آن ها از این بابت بسیار راضی بوده اند که این باعث علاقه کسانی که افزایش حجم می خواهند شده است.

حال باید گفت این مزایا در صورتی شما را به موفقیت می رساند که از برنامه تمرینی خوبی برخوردار باشید. نظر ما برای شما استفاده از برنامه های مختلف تمرینی مربی های فوق تخصص و جهانی ما که لقب های جهانی نیز دارند می باشد که بر اساس وزن و هدف شما از عضله سازی به شما برنامه مخصوص می دهند و بر اساس آمار بدست آمده حدود ۹۷ درصد این برنامه ها موفق بوده و افراد نیز از آن حمایت کرده اند.

 

تمرکز در عضله سازی

 

یکی از مهم ترین عوامل در عضله سازی و افزایش حجم و توده بدنی تمرکز شما به ورزش می باشد یعنی شما نباید به چیزهای دیگر فکر کنید مخصوصا اگر آن فکر ها نیز مثبت نباشند. تمرکز مهم ترین عامل در موفقیت همه برنامه های تمرینی می باشد و تمرکز را می توان با استراحت در مکان های خلوت و یا اینکه استفاده از مشاور های حرفه ای در این زمینه می باشد. گروه ما نیز در این زمینه بهترین برنامه تمرکزی را نیز در صورت نیاز به شما خواهد داد تا شما بتوانید به موفقیت نزدیک تر شوید و فرایند عضله سازی برای شما اتفاق بیافتد.

 

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

طراحی سایت پزشکی

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *