معرفی بهترین صبحانه های مخصوص کاهش وزن

معرفی بهترین صبحانه های مخصوص کاهش وزن (تغذیه سالم)

چرا باید صبحانه های مخصوص کاهش وزن بخوریم؟

صبحانه مهم ترین وعدۀ غذایی تمام طول روز است و خوردن آن کاملاً ضروری است. مهم ترین کاری که افراد برای کاهش وزن و شروع یک روز بانشاط می توانند انجام بدهند این است که روزشان را با خوردن صبحانه های مقوی و خوشمزه آغاز کنند.

افراد زیادی فکر می کنند صبحانه برازی کاهش وزن وجود ندارد،و بهترین و سریع ترین راه برای لاغر شدن و کاهش وزن، حذف کردن وعده های غذایی و علی الخصوص صبحانه است.

این باور کاملاً بی پایه و اشتباه است. بهتر است بدانید که می توان با خوردن صبحانه های مخصوص کاهش وزن که سالم و انرژی زا نیز هستند به راحتی کاهش وزن داشت و زندگی شادتر و سالم تری را تجربه کرد.

معرفی بهترین صبحانه های مخصوص کاهش وزن

در ادامه شما را با مهم ترین، بهترین و سالم ترین صبحانه ها برای کاهش وزن آشنا خواهیم کرد؛ با ما همراه باشید.

 

پودینگ بذر چیا

این وعده می تواند یکی از بهترین صبحانه های مخصوص کاهش وزن برای شما باشد. چیا حاوی مقدار زیادی امگا ۳ است که ماده ای مقوی است و به دلیل متعادل کردن میزان هورمون ها، به غذای مخصوص کاهش وزن و التهاب معروف شده است. افزودن این دانۀ گیاهی به رژیم غذایی تان راهی مطمئن و سالم برای رسیدن به تناسب اندام است.

 

نان تست آووکادو

درست کردن این صبحانه بسیار سریع و آسان است. آووکادوی تست شده بسیار ترد و خوشمزه است و جزو اصلی ترین صبحانه های مخصوص لاغری به شمار می آید.

 

پنکیک موز

برای درست کردن این پنکیک شما فقط به موز و تخم مرغ احتیاج دارید. برای کاهش وزن بیشتر و در مورد رژیم های خاص، دستورالعمل های ویژه ای برای افراد خام گیاه خوار نیز به منظور درست کردن صبحانه های لاغری به صورت پنکیک های مختلف وجود دارد.

 

پنکیک پروتئین

شاید تعجب کنید که در لیست صبحانه های مخصوص کاهش وزن دستورالعمل های شیرینی پزی گنجانده شده است! ولی باید توجه کنید که برای کم کردن اصولی وزن و رسیدن به تناسب اندام، باید تا می توانید پروتئین ها را در رژیم غذایی تان بگنجانید.

 

بستنی های کم کالری

در این دستورالعمل ژلاتین یک وعدۀ غذایی پایه محسوب می شود. جالب است بدانید که ژلاتین حاوی ۱۰۰ درصد پروتئین است و تقویت کنندۀ روده و عضله ساز قوی است. گنجاندن این مادۀ غذایی در لیست صبحانه های مخصوص کاهش وزن معجزه آسا خواهد بود.

 

کلوچه های تخم مرغ

این غذا کم کالری و سرشار از پروتئین است و می تواند انتخابی مناسب برای کسانی باشد که به دنبال خوردن صبحانه های مخصوص کاهش وزن سالم و خوشمزه می گردند.

 

ماهی قزل آلای دودی

ماهی قزل آلا سرشار از پروتئین و امگا ۳ است و تمام کربوهیدرات ها و فیبرهای مورد نیاز بدنتان را در آغاز صبح برایتان تأمین خواهد کرد. این غذا صبحانۀ لذیذی برای کسانی است که به دنبال کاهش وزن با خوردن صبحانه های مخصوص کاهش وزن می گردند.

معرفی بهترین صبحانه های مخصوص کاهش وزن
تغذیه سالم

نان تست دارچین دار فرانسوی

این نان ها کربوهیدرات های کمی دارد و می تواند انتخاب مناسبی برای صبحانه های مدیریت وزن به شمار بیاید.

 

نکات تکمیلی در رابطه با صبحانه برای کاهش وزن

  1. برای کم کردن وزن تا جایی که می توانید در رژیم غذایی خود و به خصوص در وعده های صبحانه سبزیجات و پروتئین بگنجانید.
  2. برای تمامی روزهای هفته برنامۀ غذایی از پیش تعیین شده داشته باشید. خوردن صبحانه های مخصوص کم کردن وزن طبق برنامه می تواند جلوی اشتباه ها و زیاده روی های تغذیه ای را بگیرد.
  3. سعی کنید تا دستورالعمل های حرفه ای و ۵ دقیقه ای را برای آماده کردن صبحانه های مخصوص بیاموزید تا وقتتان هدر نرود و بتوانید در سریع ترین زمان ممکن صبحانه ای مقوی و لذیذ آماده کنید.
  4. از برنامه ها و اپلیکیشن های مخصوص خرید برای آماده کردن مواد اولیۀ صبحانه مخصتص کاهش وزن استفاده کنید. می توانید از دستورالعمل های آنلاین این برنامه ها نیز برای تهیۀ غذاهای سالم و متنوع به منظور کاهش وزن استفاده کنید. استفاده از این روش زمان زیادی را برای شما ذخیره خواهد کرد.

 

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با تعدادی از مفید ترین صبحانه هایی که مخصوص کم کردن وزن است آشنا کنیم.

شما می توانید طبق سلیقه و ذائقۀ خودتان غذاهای بی شماری به این لیست اضافه یا از آن کم کنید. مهم این است که تعهد به تغذیۀ مناسب برای کم کردن وزن و رسیدن به تناسب اندام داشته باشید.

منبع:lifehack

 

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

طراحی سایت پزشکی

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *