برنامه غذایی و تمرینی بازیگران مطرح هالیوودی

برنامه غذایی و تمرینی بازیگران مطرح هالیوودی (تناسب اندام)

هرکدام از ما حداقل یک فیلم هالیوودی را دیده ایم و محو صحنه ها و بازیگران و داستان آن فیلم شده ایم. شاید فکر می کنیم که جلوه های ویژه و یا تکنیک های فیلمبرداری تنها عامل موفقیت صحنه های هیجان انگیز و زیبای آن بوده است.

اما هالیوود زمانی توانست خود را به جهان تحمیل کند که به یک راز پی برد و آن راز این بود که : به جزئیات توجه کن. این سخن باعث شد که تحت قانون نانوشته ای هرچیزی در بهترین حالت  خود باشد و این برای بازیگران نیز صادق است.

بازیگران علاوه بر داشتن ذهن قوی  و دانش قوی بازیگری باید بدنی مناسب آن نقش نیز برای خود داشته باشند. در حقیقت بازیگری برای فیلمی باید ۱۵ کیلو اضافه کند و در فیلم بعدی ۳۰ کیلو کم کند. این تغییرات وزنی در حالت معمولی بسیار خطرناکم می باشد.

اما نه برای بدن آماده و سالم. از این روی در این مقاله به دنبال این هستیم که برنامه غذایی و تمرینی چند بازیگر مطرح هالیوودی را بررسی کنیم و ببینیم آن ها برای تناسب اندام خود چه برنامه غذایی و تمرینی دارند.

برنامه غذایی و تمرینی لئوناردو دیکاپریو

یکی از مشهور ترین و محبوب ترین بازیگران در دنیا بدون شک، دیکاپریو می باشد. این بازیگر جزء معدود بازیگرانی است که در حالت عادی کمی اضافه وزن دارد. از این رو برای فیلم سرآغاز مجبور به کاهش وزن بود. اما این یک کاهش وزن معمولی نبود. او ۱۴ کیلو را به شکل ضربتی کاهش داد و این یک برنامه غذایی و تمرینی بسیار خطرناک می باشد. اما بدن او این تحمل را داشت. سپس وی با اضافه کردن غذاهای ارگانیک به برنامه غذایی و تمرینی و انجام ورزش های روزمره به وزن ایده آل خود رسید.

برنامه غذایی و تمرینی بازیگران مطرح هالیوودی
دی کاپریو

 

برنامه غذایی و تمرینی هیوج جکمن

برنامه غذایی و تمرینی بازیگران مطرح هالیوودی
هیو جکمن

مهمترین شاخصه برنامه غذایی و تمرینی این بازیگر مطرح در استفاده از پروتئین خالص ( سفیده تخم مرغ )  و ساعت بیدار شدن او می باشد. در حقیقت سخنی که در طب ایرانی زده شده را این بازیگر اجرا می کند و در برنامه غذایی و تمرینی خود آن را گنجانده است. این بازیگر در برنامه غذایی و تمرینی خود صبح ساعت ۴ از خواب بیدار شدن و خوردن چهار سفیده تخم مرغ به شکل خام را به طور منظم قرار داده است و البته که ورزش را از این برنامه حذف نکرده است.

 

برنامه غذایی و تمرینی دنیل کریگ، مامور ۰۰۷

بازی در نقش جیمز باند می تواند بسیار مشکل تر از چیزی باشد که فکرش را بکنید و مشکل ترین بخش آن، داشتن اندامی ورزیده و متناسب یک جیمز باند است. از این رو دنیل کریگ برای خود یک برنامه غذایی و تمرینی سخت اما منعطف را تعریف کرد. برنامه او عبارت بود از:

او در برنامه غذایی خود محدودیت زمانی ایجاد کرد. به این شکل که از ساعت ۲ بعد از به بعد به هیچ عنوان هیچ کربوهیدرات و قندی مصرف نکند و از ساعت ۵ عصر به بعد نشاسته را از برنامه غذایی و تمرینی خود حذف کرد.  او مصرف روزانه دو لیتر آب و دو نوع میوه را در دستور برنامه غذایی و تمرینی خود قرار داد و صبحانه دو تخم مرغ به طور مرتب مصرف می کرد و در شب از پروتئین های زیادی چون گوشت ماهی و گوشت قرمز استفاده کرده است.

برنامه غذایی و تمرینی درو باریمور

این زن و سوپر استار ۳۶ ساله هالیوودی مهمترین ویژگی برنامه غذایی و تمرینی خود را در دویدن می داند. در حقیقت او در گذشته یک گیاه خوار بوده است اما برای بازی در سینمای مطرح هالیوود تنها با گیاه نمی توانید بدن خود را در حالت آماده نگه دارید از این رو وی در برنامه غذایی و تمرینی خود گوشت را اضافه کرده است. اما مهمترین شاخصه برنامه وی این نکته است او سه بار در هفته به طور منظم حدود ۸ کیلومتر می دود. او معتقد است که داشتن یک ورزش هوازی مانند دویدن می توان بسیار در داشتن یک اندام مناسب به ما کمک کند.

 

برنامه غذایی و تمرینی جنیفر آنیستون

برنامه غذایی و تمرینی بازیگران مطرح هالیوودی
جنیفر آنیستون

آن چیزی که باعث می شود یک بازیگر در سن ۴۵ سالگی همچنان جوان به نظر برسد و این جوانی به شکل طبیعی آن باشد، داشتن یک برنامه منظم و قوی است. این بازیگر مطرح فیلم های کمدی هالیوودی نیز با داشتن رژیم زون توانسته این تناسب را برای خود ایجاد کند. این برنامه شامل ۴۰ درصد کربوهیدرات، ۳۰ درصد پروتئین، ۳۰ درصد چربی می باشد. انجام ورزش های کششی و تعادلی روحیه مناسب این سوپر استار دنیای فیلم را ایجاد می کند. او معتقد است که تمرین درخت بهترین تمرین تعادل در جهان می باشد.

 

نتیجه نهایی

در حقیقت آن چیزی که می در تلویزیون می بینیم یک تصویر است و متاسفانه این تصویر مانند یک نقاشی در ذهن مردم ما می ماند و دوست دارند با طرح زدن از روی آن خود را به آن تصویر نزدیک کنند. و این میشود که عمل های زیبایی و تزریق های گوناگون و آرایش های غلیظ و دور از عرف در جامعه ایجاد شده است. اما در پشت پرده آن تصاویر دلفریب تمرین های سخت و منظم وجود دارد. در حقیقت هر کدام از این بازیگران برای خود یک برنامه خاص دارند و همگی از یک برنامه پیروی نمی کنند. اما آن چیزی که بسیار می تواند مهم باشد این است که همه آن ها از این اصل پیروی میکنند که همواره به برنامه خود وفادار بمانند و نگذارند که این برنامه تحت هیچ شرایطی از بین برود.

 

 

 

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

طراحی سایت پزشکی

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *