۱۵ دقیقه تمرین حرفه ای برای سیکس پک شدن شکم

تحقیقات نشان داده است که اجرای تمرینات هوازی باعث می‌شود چربی موجود در ناحیه شکم (و همه بدن) زودتر از بین رفته و عضلات این ناحیه نمایان شوند.

تمرینات هوازی را برای ساخت سیکس پک سریع می‌توان به دو صورت انجام داد، با شدت زیاد و شدت کم. در حالت شدت زیاد چربی بیشتری در مدت‌زمان کوتاه سوزانده می‌شود. این در حالی است که در حالت شدت کم پدیده پس‌سوزی (Afterburn) رخ می‌دهد. به این معنا که بدن شما تا ساعت‌ها پس از اتمام تمرین چربی می‌سوزاند.

 

تمرین‌هایی مانند دویدن، راه رفتن، دوچرخه‌سواری، شنا و … ازجمله تمرین‌های هوازی یا کاردیو محسوب می‌شوند.

متناسب با سطح تناسب‌اندام خود می‌توانید یکی از دو حالت تمرینات هوازی را انجام دهید. به‌عنوان‌مثال می‌توانید به مدت ۴۵ دقیقه و با سرعت آرام بدوید و یا تنها در ۱۰ دقیقه و با سرعت و شدت بالا این کار را انجام دهید.

 

نکته جالب اینجاست که تنها تمرین دادن عضلات شکم نقش چندانی در کاهش چربی‌های آن ندارد. به‌عبارت‌دیگر ممکن است هر روز ۱۰۰۰ دراز نشست بروید و بازهم چربی‌های شکمتان سر جای خودش باقی بماند.

به‌عنوان‌مثال در یک تحقیق که روی ۲۴ خانم انجام گرفت، مشخص شد که ۵ روز تمرین دادن عضلات شکم در هفته به مدت ۴۲ روز، تأثیری روی کاهش چربی‌های ناحیه شکم نداشته است. (۱)

پس برای این‌که عضلات شکم شما نمایان شوند تنها تمرین دادن مداوم آن‌ها کافی نیست، بلکه باید تمرین‌های شکم را با یک برنامه غذایی کامل و تمرین‌های هوازی ترکیب کرده و آن را به‌طور مرتب دنبال نمود.

 

این ویدیو را تماشا کنید و تمرینات حرفه ای برای شش تیکه کردن شکم و ساخت سیکس پک را یاد بگیرید.

 

 

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *