مجله سلامتی دی بو – برنامه تمرینی بدنسازی و برنامه غذاییبرنامه غذایی - مجله سلامتی دی بو - برنامه تمرینی بدنسازی و برنامه غذایی

برنامه غذایی بدنسازی بر اساس تغذیه مناسب در کنار ورزش و استفاده از برنامه تمرینی مناسب شما را در کسب عضله و حجیم شدن عضله ها کمک می کند. حال باید گفت که یک برنامه غذایی خوب چه برنامه غذایی می باشد اما شما در هنگام بدنسازی باید این را به خاطر داشته باشید که شما برای سلامتی خود ورزش می کنید و از برنامه غذایی مناسب استفاده می کنید.

برنامه لاغری

من لاغر هستم و میخواهم چاق شوم !

راه حل مناسب برای چاق شدن اضافه کردن غذاهایی که دارای کالری بالا و انرژی بالا می باشند به برنامه غذایی می باشد و بهترین راه حل مراجعه به یک متخصص در این مورد می باشد تا شما را راهنمایی کند زیرا بعضی از مواد ممکن است بر روی عملکرد بدن بعضی افراد تاثیر منفی بگذارند و بعضی مواقع ممکن است بدن با آنها واکنش خوبی نشان ندهد و عملیات چاقی با شکست مواجه شود. ناراحت نباشید گروه ما دارای انواع متخصصان تغذیه و مربی های بدنسازی می باشد که شما را در راه چاق شدن کمک می کند

برنامه غذایی

چاق شدن یکی از خواسته های افرادی است که بیش از حد لاغر هستند. حتماً شنیده اید که به بعضی ها می گویند پوست و استخوانی ! اگر استخوانی و بسیار لاغر هستید، جدای از دلیل آن، بهترین، مفیدترین و موثر ترین برنامۀ غذایی را برای چاق شدن به شما معرفی می کنیم. با رعایت این برنامۀ غذایی به شما تضمین می دهیم، نتیجۀ مطلوبی خواهید گرفت.

بدنسازی مزایای فوق العاده ای بر روی سلامتی انسان دارد (در کنار تولید عضله و کاهش وزن) این ورزش با بیماری ها به شکلی مبارزه می کند که دیگر با حذف چربی ها از ابتلا به بیماری های چربی دار شما جلوگیری می کند و کلیه ها را نیز از ابتلا به بیماری ها محافظت می کند. همچنین ورزش های هوازی این ورزش باعث تقویت شش ها و قفسه سینه می شود که از ابتلا به بیماری هایی همچون آسم و تنگی نفس جلوگیری می کند و در مواردی نیز این بیماری ها را درمان می کند همچنین موجب صاف شدن ستون فقرات نیز می گردد و علاوه بر این ها باعث می شود که کمر شما همیشه صاف باشد و در سن بالا از روی دادن مشکلات پیری جلوگیری می کند پس می توان گفت که بدنسازی علاوه بر تولید عضله و بالا بردن استقامت کمک های زیادی در ایجاد سلامتی و بهبود بیماری ها به ما می کند و ما را تشویق به سالم زیستن می کند.

اولین گام برای بدن سازی استفاده از یک برنامه غذایی مناسب می باشد. شما می توانید برای دریافت برنامه غذایی بدنسازی با مشاوران و متخصصان تغذیه ما ارتباط برقرار نمایید تا بهترین برنامه غذایی دنیا را برای خود داشته باشید.

برنامه های غذایی ما کاملا بر اساس مشخصات فرد می باشد و برنامه غذایی هر شخص با شخص دیگر کاملا فرق دارد زیرا بدن هر فرد واکنش متفاوتی با هر تغذیه ای دارد پس باید برنامه غذایی جامع باشد و شامل همه پروتئین ها و مواد باشد و با بدن ما نیز سازگاری داشته باشد.

دوستان عزیز بیشتر اوقات به صورت سرخود شروع به گرفتن رژیم‌های بی‌پایه و اساسی میکنید که نه تنها به نتیجه دلخواه نمیرسید بلکه پیامدها و عوارضی رو به دنبال داره که جبران نشدنیه.

یا حتی دوستان و متخصصین فن که ماشالله کم هم نیستن و به محض دریافت اولین مدرک مربیگری شروع به دادن برنامه غذایی میکنن😅😅 بدون کوچکترین توجهی به تیپ‌های بدنی (اکتومورف،مزومورف و…) و حتی سن شخص و بیماری‌ها و رشته ورزشی که شخص انجام‌ میده و خیلی چیزای مهم‌ دیگه یه برنامه رو‌ کپی میزنن واسه همه.

رژیم‌های بی‌اساس ، حذف کردن یک گروه از مواد غذایی، کم‌ کردن ضروریجات بدن، نهایتاً یک ماه جواب میده و در نهایت شما میمونید و سردرد،سرگیجه،ضعف عضلانی،پوکی استخوان، ریزش مو، بیماری‌های گوارشی و افسردگی و هزار تا درد نهفته که نمیدونید عوارض همون کار خودسرانست یا اعتماد بیجا.

در بیشتر موارد هم‌ میبینیم بدن دیگه در مقابل رژیم مقاوم میشه و شروع به تجمع چربی توی نقاط ناموزون میکنه که قبلاً کامل شرح دادیم. پس لطفاً تو ‌این یکی مورد دیگه دکتر بازی در نیارید واسه خودتون و این یک جا به معلومات بِالقُوَتون اکتفا نکنید و بدن بیچارتون رو دست هر کَسی نسپُرید. 😅

 

برای دریافت رژیم غذایی تخصصی فرم زیر را پر کنید و گزینه دریافت برنامه را بزنید

برنامه غذایی

  • داروی مصرفی خود را هم اینجا بنویسید
    فعالیت کم = خانه دار ها / فعالیت متوسط = سه جلسه 1 ساعتی در هفته و فعالیت شدید هر روز 1.5 ساعت.
  • اگر بله را انتخاب میکنید ، حتما از طریق صفحه " برنامه تمرینی" یک سفارش ثبت کنید.