مجله سلامتی دی بو – برنامه تمرینی بدنسازی و برنامه غذاییبرنامه تمرینی بدنسازی - مجله سلامتی دی بو - برنامه تمرینی بدنسازی و برنامه غذایی

برنامه تمرینی پایین تنه 

بعضی از خانم ها از میزان حجم پایین تنه خود، ساق پا، ران و باسن راضی نیستند و می خواهند به تناسب اندام در اندام تحتانی برسند.

ولی این دسته از بانوان نمی دانند باید چکار کنند. برنامه های اشتبـاه، نداشتن برنامه غذایی مناسب یا انجام ناقص و یا اشتباه تمرین هـــای خود نمی توانند نتیجه بگیرند.

سعی کرده ایم جدید ترین برنامۀ علمــی و استاندارد جهت تناسب اندام تحتانی بانوان را برای شما ارائه بدهیـم .

با انجام صحیح و با تهیۀ  یک برنامۀ غذایی مناسب و متناسب با برنامه تمرینی خود ( از این لینک برنامه غذایی تهیه کنید ) به نتیجه مطلوب خواهید رسید.

برنامه تمرینی افزایش حجم باسن

افزایش حجم باسن مانند خیلی از تمرینات دیگر مانند عضلات شکم توسط یک سری تمرینات وزنه ای در یک باشگاه بدنسازی و حتی برخی حرکات کششی اتفاق می افتد.

افزایش حجم عضلات باسن نباید یک موضوع شرم آور باشد. چه برای خانم ها و چه برای آقایان، افزایش حجم باسن، وقتی دارای یک باسن بسیار کوچک و استخوانی می باشند.

بسیار اهمیت دارد. سعی می کنیم کمک کنیم تا بهترین تمرین ها را جهت افزایش حجم باسن خود انجام دهید.

برنامه تمرینی عضله سازی

برنامه تمرینی لاغری

برنامه تمرینی افزایش حجم

برنامه تمرینی فیتنس

عضله سازی و افزایش حجم بدن آرزوی هر ورزشکار می باشد و برای رسیدن به این آرزوی خود کار های گوناگونی انجام می دهد و متد های جدید استفاده می کند تا این فرایند زود تر شکل بگیرد. یکی از برنامه های مفید در بدن سازی که بیشتر مربیان آن را برای ورزشکاران می نویسند و نیاز به تخصص بالا دارد (همچنین باید به وزن و‌اندام‌ورزشکار نیز توجه شود) برنامه پنج در پنج می باشد که این برنامه را نمیتوان خودسرانه و بدون برنامه دقیق انجام داد.

همچنین برای افرادی که این برنامه سنگین با بدن آنها سازگاری ندارد برنامه های دیگری نیز وجود دارد که توسط مربیان توصیه می شود.مربیان ما با توجه به قد، وزن،تیپ بدنی و هدف از آمدن شما به بدنسازی برنامه حرفه ای و تخصصی ای را به شما خواهند داد که می توان گفت فایده آن این است که مخصوص شما طراحی شده است و فقط به بدن شما سازگاری دارد.

بزرگترین مزایای این ورزش عضله سازی و افزایش توان و قدرت بدنی می باشد که این بر اساس فیبر های بدن شکل می گیرد و این برنامه عضله سازی بر روی آنها تاثیر می گذارد.این برنامه عضله سازی باعث آزاد شدن تستسترون از بدن می شود و در نهایت منجر به ایجاد عضله و توده بدنی و افزایش حجم خواهد شد.
بسیاری از ورزشکاران بزرگ که از این برنامه عضله سازی استفاده کرده اند گفته اند که استفاده از این برنامه و رعایت تغذیه توصیه شده توسط مربی باعث افزایش اشتهای آنها شده است و آن ها از این بابت بسیار راضی بوده اند که این باعث علاقه کسانی که افزایش حجم می خواهند شده است.

برنامه تمرینی باشگاه

برنامه تمرینی تخصصی برای کاهش وزن

داشتن یک برنامه تمرین شکم برای هر یک از افراد جامعه لازم و ضروی است. در واقع داشتن یک برنامه علمی و بدون ضرر در اینجا بسیار مهم میباشد زیرا که اجرای برنامه های غیر علمی و تبلیغاتی نه تنها کمکی به شما نمیکند بلکه میتواند باعث آسیب در ناحیه کمر و ستون فقرات نیز گردد.

برنامه ای که امروز آن را در اختیاز شما قرار میدهیم یک برنامه عالی و کاربردی برای همه کسانی است که بخواهند از همین الان تمرین خود را آغاز نمایند. همچنین این نکتۀ مهم را فراموش نکنید که هم زمان با این که وزن خود را کاهش می دهید و لاغر می شوید، باید عضلات خود را نیز تقویت کنید.

برنامه تمرینی تخصصی برای لاغری

انتخاب یک برنامه تمرینی برای لاغر شدن کار سختی است. ولی کسی که لاغر شدن برای او بسیار حیاتی است، حاضر است سنگین ترین تمرینات ورزش را انجام داده تا بلکه لاغر شود. خیلی ها به روش های اشتباهی روی می آورند.

صرفاً یک رژیم غذایی، خوردن قرص های لاغری و … هرگز لاغری شما را تضمین نمی کند. ولی ما سعی کرده ایم یک برنامه تمرینی برای لاغری را که توسط خبرگان و کارشناسان متخصص و مجرب طراحی شده است به شما معرفی کنیم. تضمین می کنیم که اگر از این برنامه استفاده کنید به اندام دلخواه خود خواهید رسید.

برنامه تمرینی تخصصی برای چربی سوزی

احتمالا تصمیم گرفته اید که چربی هایتان را از بین ببرید! همچنین به احتمال زیاد نمی دانید که چربی های بدن را نمی توان از بین برد و این یک غلط مصطلح است که رواج پیدا کرده است.

سلول های چربی را نمی توان از بین برد. زمانی که شما چربی های انباشته شده را در اندام خود مشاهده می کنید، در واقع سلول های چربی شما حجیم شده اند و بر تعداد آن ها افزوده نشده است. در نتیجه تنها کاری که باید بکنید، کوچک کردن اندازه این سلول های چربی توسط کاهش مصرف و سوزاندن کالری است. ما برای شما یک برنامه تخصصی چربی سوزی مطابق با خصوصیات و اهداف شما در نظر می گیریم.

نظر ما برای شما استفاده از برنامه های مختلف تمرینی مربی های فوق تخصص ما که بر اساس وزن و هدف شما از عضله سازی به شما برنامه مخصوص می دهند و بر اساس آمار بدست آمده حدود ۹۷ درصد این برنامه ها موفق بوده و افراد نیز از آن حمایت کرده اند.

هر گونه سوال یا مشکلی دارید از طریق صفحه “ ارتباط با ما ” با ما در میان بگذارید و یا میتوانید با شماره تلفن های زیر تماس برقرار کنید : مدیریت سایت : ۰۹۳۷۹۴۳۹۹۳۴

برای دریافت برنامه تمرینی متناسب شما ، همین الان از طریق فرم زیر مشخصات و اهداف خود را وارد کنید و در سریع ترین زمان برنامه تمرینی خود را از مجله سلامتی دی بو دریافت کنید

برنامه تمرینی باشگاه

برنامه تمرینی باشگاه

  • عکس از گردن به پایین در سه جهت روبرو ، پشت، پهلو یا نیم رخ (با لباس جذب باشه، چسبون یا کش نباشه که بدن جمع بشه)
    فایل ها را به اینجا بکشید
    انواع فایل های مجاز : (jpg, gif, png, pdf).
  • ( از پشت کمر تا نوک سینه)
  • برجسته ترین قسمت بازو
  • برجسته ترین قسمت ران
  • برای دور شکم و پهلو بزرگترین برامدگی پهلو تا روی ناف
  • باسن ( بزرگترین برامدگی )
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

  • خانه
  • برنامه تمرینی بدنسازی